Aïsha Buskens

Foto's enzo van onze kleine meid

9 maanden banner

Friday, December 15, 2006

Werk

Aangezien ik al een paar de vraag gekregen heb hoe het nu op het werk gaat, hier even een update.

Ik begin er steeds meer in te komen en kan dus steeds meer naar me toe trekken en zelfstandiger werken. Er is net besloten dat er toch een website gaat komen en ik geloof dat ik me daar over mag ontfermen. Dat is meer omdat ik de enige ben die weet wat een webhost is dan om wat anders, maar dat maakt niet uit. Een hele uitdaging dus! De werktijden zijn ook heel relaxed. Iuterlijk kwart over 5 wordt iedereen eruit gezet. Klaar. Niets overwerken dus. Dat heb ik nog bij geen enkele werkgever meegemaakt! Maar goed, ik ben wel lekker op tijd bij mijn kleine meid.

Esma

2 Comments:

  • At 12/17/2006 9:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    Klinkt goed, en als je het het naar je zin hebt, wat wil je nog meer he ? Is heel wat beter dan thuis zitten lijkt me, daar zou ik helemaal gek van worden. Je wereldje wordt zo klein en je maakt niet veel meer mee....nee, ik heb nu al zin in mijn dagje meer per 1 januari. Succes

     
  • At 12/17/2006 7:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt. En lekker dat je steeds meer zelfstandig kan werken en meer naar je toe kan trekken. Kun je eindelijk weer eens lekker aan de gang. Heerlijk toch?!

     

Post a Comment

<< Home