Aïsha Buskens

Foto's enzo van onze kleine meid

9 maanden banner

Thursday, October 26, 2006

Kinderdagverblijf

Het gaat er nu binnenkort toch van komen: het kinderdagverblijf. Mama heeft namelijk een baan gevonden!

Ik ga drie dagen in de week bij een schoonmaakbedrijf werken. Nee, ik ga niet de dweil ter hand nemen, maar ik ga de gehele organisatie en administratie rondom de brand- en roetschadereiniging overnemen. Het schijnt wel een jaar te duren voordat ik het helemaal onder de knie heb.....

Morgen langs het kinderdagverblijf en het uitzendbureau om de puntjes op de i te zetten. Hoe dan ook, het wordt korte termijn, want ze zitten al een tijdje zonder hulp!

10 Comments:

  • At 10/26/2006 3:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    Een baan? Gefeliciteerd!
    Wat voor iets heb je gevonden? Hoe veel uur bv? En wanneer begin je?
    En heb je al een kdv waar Aïsha staat ingeschreven, of is het bij jullie niet zo druk?

     
  • At 10/26/2006 4:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ja, wat Elianne zeg!!!

     
  • At 10/26/2006 4:42 PM, Blogger Esma said…

    Op speciaal verzoek heb ik de post uitgebreid met wat meer info! (had ik vanmorgen nog niet allemaal)

     
  • At 10/26/2006 5:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    Gefeliciteerd met je baan! En fijn dat het al op korte termijn is. Nu maar hopen dat het snel goed te regelen is met het KDV, en dat je er zelf ook snel aan kan wennen om Aisha daar achter te laten ;-) . Succes met je nieuwe job!

     
  • At 10/26/2006 10:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    wat gaaf, en lekker voor 3 dagen. Ideaal. Heel veel succes en veel succes met het zoeken naar een KDV, de eerste indruk cq het eerste gevoel is erg belangrijk. Maar goed, dat zul je zelf ook wel weten.

     
  • At 10/27/2006 4:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    Welke dagen ga je werken? Als je nou een wachtlijst heb bij het kdv, wil ik op di of woe haar wel een dagje opvangen hoor!

     
  • At 10/27/2006 5:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Esma,

    Gefeliciteerd met je baan. Wat fijn om te horen dat je op korte termijn al aan de slag kunt. Gaat Aisha drie dagen naar het KDV? Geniet lekker van het vooruitzicht van je baan. Ff wat anders op z'n tijd is erg lekker.

     
  • At 10/27/2006 5:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    dat latste stukje dat anonymous ben ik dus Astrid. Ging iets niet helemaal zo als ik het graag zie. Maar goed.

     
  • At 10/29/2006 1:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    Gefeliciteerd met je baan!
    Heel veel werkplezier en succes gewenst hoor.

     
  • At 12/16/2006 1:38 AM, Blogger THE Van Ooijens said…

    Hai Esma,
    Te gek die foto. Jammer dat je ''um'' niet rondstuurt, want het is een beeeeeld. Klinkt h.s. leuk die baan. Lekker veel geregel.
    Wat maak je de blogspot gezellie zo. Heel leuk om alles na te lezen en te bekijken. Ik MOET naar bed.
    Welterusten
    suuuuuuuuuuuz

     

Post a Comment

<< Home