Aïsha Buskens

Foto's enzo van onze kleine meid

9 maanden banner

Friday, March 02, 2007

Zesde ziekte

Ja ja, ook hier heeft het virus (als het teminste een virus is..) toegeslagen. Aïsha ziet er uit alsof ze aangevallen is door een kudde hondsdolle brandnetels. Overal rode vlekjes. Afgelopen nacht was helemaal waardeloos voor haar en ons. Ongeveer ieder uur moest ze huilen. Niet iedere keer werd ze er wakker van gelukkig. Ik werd dat helaas wel. Op dit soort dagen prijs ik me gelukkig dat ik geen baan heb! Waarschijnlijk hebben we het ergste nu wel gehad. Tenminste, dat hopen we dan.

Labels:

3 Comments:

  • At 3/02/2007 1:51 PM, Blogger Unknown said…

    "een kudde hondsdolle brandnetels" whoehaha, toch niet genoeg uit de tuin getrokken met de verhuizing dus. Arme meid! Met een beetje mazzel zie je er morgen al niks meer van. Sterkte!

     
  • At 3/02/2007 2:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    Sterkte!

     
  • At 3/02/2007 8:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    zo´n zesde ziekte hebben wij hier nog nooit in huis gehad maar goed, wij hebben ook geen hondsdolle brandnetels in de tuin, alleen af en toe een kleintje die normaal is !? Nee, balen dat je er elk uur uitmoest, daar kan ik persoonlijk errug sjachie van worden. En het moet ook niet te vaak gebeuren want dan ben ik echt geen aardige moeder meer... haha..

     

Post a Comment

<< Home