Aïsha Buskens

Foto's enzo van onze kleine meid

9 maanden banner

Wednesday, January 31, 2007

Boef!

Gisteren was Aïsha druk bezig om een snijplank onder mijn handen vandaan te trekken. Dat vond ik niet zo'n goed idee, dus ik haar bestraffend toespreken. Mevrouw kijkt mij even bedachtzaam aan...... en tovert vervolgens een grote lach te voorschijn. Maar ik ben er niet ingetrapt. k heb mijn gezicht in de plooi weten te houden (al koste het de nodige moeite...) Ja ja, dan manipuleren zit er al vroeg in!

Labels:

5 Comments:

  • At 1/31/2007 10:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    Wat is het dan moeilijk om serieus te blijven he, vooral Rianne heeft er een handje van. En vaak lukt het ons dus niet. Gewoon omdat ze te schattig zijn dan...

     
  • At 1/31/2007 4:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    Het is hun taak om schattig te zijn en daar zijn ze verdomd goed in! Vooral als ze stout zijn! Nu Eems kruipt en zich overal aan optrekt, doet ze ook heel veel stoute dingen. Ze probeert nog steeds glimlach uit.. werkt het niet? --> brullen....

    Driftkikker..

     
  • At 1/31/2007 8:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    En als het niet meer lukt met schattig kijken of glimlachen gaan ze weer andere tactieken proberen...(Jelle wil graag nog een stukje hawaï-pizza van pappa als hij zijn eigen pizza al op heeft..."Pappa...ik weet niet meer zo goed hoe ananas proeft...")
    Het blijven deugnieten!

     
  • At 2/01/2007 2:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    Robbert kan daar ook wat van zoals Jelle dat doet. Sneaky eromheen manipuleren. En Vincent redt het met zijn lach.

     
  • At 2/01/2007 3:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    Babette schut nu heel hard nee met haar hoofd als je iets vraag wat ze niet wil. Als ze bv een een laatje opentrekt en ik zeg nee, wordt ze kwaad en geeft zo'n kreet van laat me met rust. Als dat niet meer werkt gaat ze met haar armen zwaaien.

     

Post a Comment

<< Home