Aïsha Buskens

Foto's enzo van onze kleine meid

9 maanden banner

Tuesday, March 20, 2007

Aïsha gaat verhuizen...

Het KDV waar ze nu zit heeft de rest van het jaar geen plaats meer op dinsdag, dus moet ze naar het nieuw overgenomen filiaal in Butterhuizen. Ligt voor ons niet echt op de route, maar ja, het is makkelijker dan geen opvang op dinsdag. Wat wel een beetje suf is, is dat ze niet alleen de dinsdag daar mag doen en de rest van de tijd op haar oude stekkie mag blijven. Dat is niet gemeld toen ik navraag deed naar de dinsdag. Maar goed, aangezien alles overal vol is (in de buurt) hebben we niet zo veel te willen......

Labels:

1 Comments:

  • At 3/21/2007 7:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    het klinkt misschien niet logisch dat ze niet op haar oude plekkie mag blijven, maar ze willen natuurlijk dat ze helemaal meedraait in haar nieuwe groep. Marit heeft in wel 4 verschillende groepen en op 2 locaties gezeten in die 4 jaar tijd. De eerste keer vond ik het vreselijk maar eigenlijk is de overstap steeds vlekkeloos gegaan. Achteraf denk ik dan mama er meer moeite mee had dan Marit zelf. Ik weet nog dat mijn lievelings leidster niet mee ging naar Obdam dat Marit wel ging. Ik was zwanger van Rianne en de tranen stonden in mijn ogen. (zal ook de hormonen geweest zijn). Maar goed, wat wel leuk is is dat Rianne haar nu ook heeft twee dagen in de week. En het is echt een schatje hoor.. veel succes met de overstap en je nieuwe baan.

     

Post a Comment

<< Home