Aïsha Buskens

Foto's enzo van onze kleine meid

9 maanden banner

Thursday, September 20, 2007

Foto's

Op verzoek nog een paar foto's. Ik ga er overigens binnenkort wel helemaal mee stoppen....




Kijk eens, ik kan al heel goed zelf omhoog lopen richting het klimduin. Alleen bij hele steile stukken wil ik wel een handje van mama.


Het is schijnbaar heel belangrijk om binnen schoenen aan te hebben. Een schoen wordt overigens steevast 'ok' genoemd, de welbekende afkorting van 'sok'. En als de schoen niet om je voet past (voornamelijk omdat je 'm verkeerd om houdt...), dan pak je een voet en probeer je die er in te prakken!

Labels:

3 Comments:

  • At 9/21/2007 11:06 AM, Anonymous Anonymous said…

    Leuk die logica van de voet en de schoen, mooi !!!! Jammer dat je ermee stopt maar ik snap het wel. Ik heb mijn maatregelen ook al genomen zeg maar. Tot die tijd hoop ik nog wat leuks van Aisha langs te zien komen.

     
  • At 9/21/2007 4:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    Gisteren ook al geprobeerd te reageren, maar toen lukte het niet.
    Heb je ook al gemaild.
    Jammer dat je hier stopt, maar wellicht ga je over op Hyves (alleen voor vrienden)?
    I hope so, want ik vind het hartstikke leuk om zo op afstand de vorderingen van jullie grote kleine meid te volgen!

     
  • At 9/21/2007 7:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    Weeeeeeeeh......jammer dat je stopt!! Dan maar op hyves de foto's!

    Enne...wat stoer dat ze zo goed loopt zeg! Dat gedoe met die schoenen hebben we hier ook haha

     

Post a Comment

<< Home